Monday 12 December 2011

sudah sampai mAsanya

erm tajuk entry kali nie agak syahdu cket... hehehe... erm aku rasa sudah sampai masenye untuk ak melupakan dirinya... keran aku sedar yang aku ni bukan sape2 untk menjadi insan yang dicintai... aku sedar aku memang tak layak pown untuk dye... aku taw aku nie sekadar perantau dihatinye... erm ok lah sudah tiba saat ini untuk aku pergi jauh2 dari dirinya... aku sedar harapan akan tinggal harapan kosong... yang tidak akan membawa sebarang makne pown... biarlah aku pergi dari hidupmu... ku habiskan saki baki cinta ini bersendirian tak sanggup rasanye nak hadapi dirimu lagi... saya mintak maaf selama kita bersame saya ada sakitkan hati awak... terima kasih untuk segalanya....
selamat tinggal pujaan hatiku...
k sedar yang cinta ini bukan milik kita selamanya...
 UNDER CONSTRUCTION

No comments:

Post a Comment