Friday 28 June 2013

Sekadar renungan

Assalamualaikum....

wuaarggh jam dah tunjuk kul 6 pagi... mata aku masih tak mau lelap lagi sebab too much problem burden me right now... aku perlukan sesorang yang boleh memahami aku... cukupla dengan apa yang berlaku... terlalu banyak dugaan yang melanda diriku... erm kewangan, peribadi, study arrghhh it's alwaysdrive me crazy... aku pon takde mood nak tulis panjang2 sekadar nak luahkan perasaan je... erm ada something aku nak luahkan... kenapa ye begitu murah sekali perempuan pada zaman kini... sering diusung kesana-kesini oleh orang laki... Aku ada la kenal dengan seorang perempuan ni and dye sendiri mengaku yang dia sering keluar ngan laki-laki dan yang buat aku hairan itu laki yang baru kenal pulak tu... tak takut ke dye...???? itu persoalan aku... aku agak kekampungan sikit maybe sebab itu la aku kurang nak bersosial sangat di sebabkan didikan aku... ada yang kata aku ni tak open-minded la, kolot, zaman kuno la... but it's okay because at least i try to be myself.. dan aku tak la terikut2 dengan budaya luar... sebab bagi pendapat aku la.. nilai kemelayuan itu kan penting... one more.. nak kawin cari yang baik2 owh tau pula... tapi Allah kan berfirman bahawa perempuan baik untuk laki yang baik begitu juga sebaliknya... so kalau nak cari calon yang baik yang soleh/solehah ubah diri dulu... ermm.. mesti ada yang cakap aku ni bajet yess je.. bukan bajet yess.. aku tulis pon sebab nak sedarkan diri aku juga yang kadangkala lalai juga so sama2 la kita renungkan ye...

No comments:

Post a Comment