Sunday 8 September 2013

Everyday is miracle

Assalamualaikum...
fuuhhhhh hilang sudah habuk... well actually da lama gila kot tak update.. lama ke boleh la tahan... lagi lama lagi banyak cite.. tapi kali ini aku nak story pasal satu cite yang aku tengok ni.. Wind chimes in  a bakery.. bagi aku cerita ini mampu wat jiwa aku sedih kerana susunan plot dan jalan ceritanya amat menarik... cerita cinta yang amat sedih kerana erm well laki tu terpaksa kerja keras and cinta diorang dihalang oleh keluarga belah pompuan.. nak cite pon cam susah ek apa kata cari kat utube je... episod dye sampai 8 je... sebab cite ni merupakan cite promo bagi Samsung Galaxy s4 so semua watak pakai s4... ermm... ok Now it's about me.. ok sejak beberapa bulan kebelakangan ini i got a little problem... even problem tu kecik tapi jika tak pandai tangani dia akan jadi bebanan yang besar bagi kita... so nak tak nak aku kena hadapi la... erm ada yang kata aku ni tak matang la apa la... ahh lantak apa yang orang nak kata at least i am who i am...
ermmm k k.. mesti bosan kan actuallyaku pon da tak taw da nak tulis apa... ah before i forget... aku ada join satu exercise ini calisthenic... law senang cakap main bar la... so ni la apa yang aku buat..


actually banyak lagi tapi line lembab so next time la... jangan lupa like fanpage kami Bar-Aura

No comments:

Post a Comment